Aprílové historky

Magdaléna Jirásková, 1. April 2016 Kategorie: Trendy

Přichází ten správný den v roce, kdy se s vámi můžeme podělit o pár perliček z našeho realitního života. Několik zajímavých zákaznických požadavků i přeřeků našich operátorů z centra péče o zákazníky, vám nabízíme na následujících řádcích.

1. Klientka zavolala na zákaznickou linku s požadavkem na bydlení v centru Prahy 1. Kromě jiných měl nový byt splňovat ještě jeden důležitý parametr, a to heliport, na kterém by mohla budoucí obyvatelka přistávat letadlem. 

2. Paní, které naši operátoři pomáhají s hledáním bytu, se smála, že má prý příliš velké požadavky, když chce velký byt s předzahrádou a výhledy na les z jedné strany a na Václavské náměstí z té druhé. 

3. Zákazník, sháněl pronájem bytu, jež údajně našel na našem webu. Pronájem za 900,- Kč měsíčně měl platit za byt o dispozici 3+kk. Kromě naprosto neuvěřitelné ceny je zajímavý i fakt, že na našem realitním portálu žádné pronájmy nenabízíme.

4. Pán nám zavolal na nabídku domu, který se nachází v USA, přesněji na Floridě. U inzerátu bylo bohužel mylně uvedeno, že se nemovitost nachází na Václavském náměstí. Dotaz, který pán vznesl zněl: "A ve které části Václavského náměstí se, prosím Vás, nachází Florida?" 

5. Klient, kterému pomáháme s hledáním nemovitosti, se nás po několika společných hovorech zeptal, jaký je rozdíl mezi terasou a zahradou. 

Omylní jsou však i naši operátoři - jeden případ za všechny. Operátor zákaznické linky poslal klienta do Řiťky, samozřejmě měl na mysli Řitku, obec ve Středočeském kraji.

← Zpět do kategorie Trendy

Nejnovější developerské projekty